سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

95/2/27
1:38 ع

پرینتایمیل

پس از عرضه گوشی ال‌جی جی5 که یک گوشی ماژولار و متفاوت بود، حال شاهد عرضه کیس MasterCase Maker از سوی کمپانی Cooler Master هستیم. این کیس با بهره گیری از سیستم ماژولار ™FreeForm به وسیله پنل‌ها و درب‌های قابل تعویض، به کاربران امکان ایجاد تغییرات اساسی در ظاهر و ساختار کیس را می‌دهد.

MasterCase Maker قابلیت‌های شخصی سازی گسترده‌ای به کاربران ارائه می‌کند که گزینه‌هایی همچون کاور بالایی آهنربایی، درب جلویی با قابلیت سرکوب صدا، و یک پنل I/O براق از جمله آن‌هاست. شما می‌توانید با تنظیم یا حذف قفسه‌های درایوهای ذخیره سازی، تغییرات دلخواه‌تان را در داخل کیس بدون وارد کردن هیچ گونه آسیب به ساختار داخلی آن ایجاد کنید.

 

به تهویه که یکی از مهم‌ترین وظایف کیس است اهمیت فراوانی داده شده است. علاوه بر فن‌های از پیش نصب شده یعنی 2 فن 140 میلی‌متری در جلوی کیس و یک فن 140 میلی‌متری در پشت کیس، امکان نصب یک فن 140 میلی متری دیگر در جلوی کیس، 1 فن 120 میلی متری در پشت و 2 فن 120 یا 140 میلی متری در بالای کیس نیز اندیشیده شده است. امکان نصب رادیاتورهای 120، 140، 240 و 280 میلی‌متری در جلو و بالای کیس و رادیاتورهای 120 و 140 میلی متری در پشت کیس نیز وجود دارد.

با یک پنل جلوی کامل و به‌روز، لذت استفاده از MasterCase Maker تکمیل می‌شود. پورت USB 3.1 Type-C که روی پنل جلویی جا خوش کرده است از جمله قابلیت‌های مدرن این کیس به شمار می‌آید.



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ