سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

94/11/17
10:56 ص

اپل با معرفی آیفون 6 اس فناوری 3D Touch را نیز به کاربرانش عرضه کرد. حال به نظر می‌رسد باید در سال جاری میلادی و معرفی آیفون 7 نیز شاهد استفاده از این فناوری در کلید Home آیفون باشیم.

fa9b49-477fe6920f6b

 

 

 

 

 

 

 

 

اپل در آیفون 6 اس فناوری جدیدی را با عنوان 3D Touch معرفی کرد. حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که این فناوری در آیفون 7 روی کلید Home تعبیه خواهد شد. گمانه‌های جدید در این خصوص برگرفته از اطلاعاتی است که از پتنت جدید اپل گرفته شده است. در این پتنت شاهد بهره‌گیری از فناوری 3D Touch در کلید Home آیفون 6 اس هستیم. براساس اطلاعات ارائه شده در کلید Home در کنار سنسور اثر انگشت شاهد قرار گرفتن موتور Haptic هستیم.

این پتنت در سال 2013 ثبت شده، اما تایید آن تا هفته‌ی جاری به طول انجامیده است. در این پتنت فناوری حساس به فشار تشریح شده است. با توجه به توضیحات ارائه شده انتظار می‌رود در آینده شاهد استفاده از کلید فیزیکی در این قسمت از آیفون نباشیم، چراکه احتمالا شاهد بکارگیری یک سطح صاف مجهز به فناوری 3D Touch خواهیم بود.

اپل همچنین به شماری از قابلیت‌های این فناوری جدید در فایل پتنت منتشر شده اشاره کرده است. اطلاعات برگرفته نشان از این دارد که احتمالا کلید فیزیکی آیفون قادر خواهد بود تا چند ژست حرکتی را نیز شناسایی کرده و حتی تماس‌های نزدیک به محل سنسور را نیز شناسایی کند. این فناوری گویای این موضوع است که برای استفاده از قابلیت‌های کلید فیزیکی نیازی به فشردن کامل آن نیست.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که این فناوری منحصر به آیفون نبوده و باید سایر محصولات اپل را نیز دارای پتانسیل کافی برای بهره‌گیری از این قابلیت خواند. برای مثال می‌توان به اپل تی‌وی و همچنین شماری از ابزار‌های جانبی تولید شده توسط اپل اشاره کرد، اما همچون همیشه باید شاهد رونمایی از این فناوری در آیفون‌های این کمپانی باشیم.

احتمال دارد در آیفون 7 شاهد ترکیب سنسور اثر انگشت با موتور Haptic باشیم که برای فناوری 3D Touch مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به زمان ثبت این پتنت، به نظر می‌رسد اپل زمان زیادی را برای کار روی این موضوع داشته و از این‌رو آیفون 7 دارای پتانسیل بالایی است تا با این


  

94/11/17
10:50 ص

به احتمال زیاد اپل در مراسم روز 25 اسفند خود آیفون جدید 4 اینچی با نام 5se را معرفی خواهد کرد. حالا با توجه به تخمین‌های جدید به نظر می‌رسد که یک سوم از مالکان آیفون‌های اپل، آیفون‌های 4 اینچی این شرکت را داشته و در انتظار نسخه‌ی جدیدتر آیفون با این ابعاد هستند.

838f958d4e229ed9

 

 

 

 

 

 

 

 

روز 25 اسفند ماه به احتمال زیاد آیفون جدید اپل به قدرتمندترین گوشی با ابعاد 4 اینچی صفحه نمایش تبدیل خواهد شد. در حال حاضر در بین کارشناسان اختلاف نظر وجود دارد چرا که بسیاری در موفقیت این آیفون شک دارند.

در این بین کارشناسان در موسسه‌ی Mixpanel دست به کار شده و اطلاعات جالبی را ارائه داده‌اند. بنابر این اطلاعات در حدود 32.22 درصد از کاربران آیفون‌ها، آیفونی 4 اینچی دارند. داده‌ها نشان می‌دهند که 19.03 درصد از دارندگان آیفون‌ها، آیفون 5 اس، 7.53 درصد آیفون 5 و 5.66 درصد آیفون 5 سی دارند.

این افراد در حدود یک سوم کاربران آیفون‌ها را تشکیل می‌دهند اما نکته‌ی جالب توجه در مورد آن‌ها این است که به طور قطع این افراد در انتظار نسخه‌ی جدیدتر هستند و رو به آیفون‌های سری 6 نیز نیاورده‌اند چرا که ابعاد آن را مناسب خود ندانسته‌اند.

می‌توان انتظار داشت که این افراد با معرفی آیفون 5 اس ای رو به خرید آن بیاورند و به طور قطع اپل نیز از این ماجرا آگاهی داشته و به این دلیل قصد معرفی آیفون 4 اینچی جدید را دارد.


  

94/11/17
10:47 ص

سخنرانی عمومی برای بار اول، ترسناک و طولانی است، اضطراب ناشی از این کار، شما را تا حد فلج‌شدن می‌برد. سخنران‌های مجرب در این‌باره مشاوره‌های مختلفی به شما می‌دهند؛ تمرین در مقابل آینه، صحب‌کردن در مهمانی و جشن‌های تولد، جویدن آدامس و … . اما اگر هنوز خود را آماده این کار نمی‌دانید، بیایید در مقابل مخاطبان مجازی و در یک استیج مجازی تمرین کنید. Public Speaking for Cardboard یک اپ اندروید است که با هدست VR کار می‌کند و می‌تواند یک استیج یا اتاق کنفرانس مجازی را برای ارایه یا سخنرانی شما فراهم کند. هدف این اپ استفاده از گوگل کاردبورد است، اما با هر هدست VR دیگری نیز به خوبی کار می‌کند.

 

Public-Speard

 

 

 

 

 

 

 

یک نکته کوچک را در اینجا یادآوری می‌کنم؛ این اپ نسخه توسعه‌دهندگان و در نتیجه یک پیش‌نمایش است، بنابراین همه‌چیز در این اپ کار نخواهد کرد. شما می‌توانید ثبت نام کرده و منتظر باشید که نسخه نهایی با ویژگی‌های آپلود اسلاید‌های سخنرانی، منتشر شود. پس از آن شما مخاطب مجازی دارید. نرم‌افزار را راه‌اندازی کرده و گوشی همراه خود را در هدست VR خود قرار دهید. از ابزار ناوبری گوشی یا حرکات سر خود برای انتخاب یک محیط کمک بگیرید. وقتی یک محیط را برای بار اول انتخاب می‌کنید، گزینه‌ای برای خاموش‌کردن مخاطبان متحرک خواهید دید. اگر کاری انجام ندهید، گزینه ناپدید شده و راه برگشتی جز راه‌اندازی دوباره اپ وجود ندارد.

سخنرانی را آغار کنید. اتاق نیز با مخاطبان کمی که اغلب از خود بی‌قراری نشان می‌دهند، شروع می‌کند. بعدا اتاق کم‌کم پر خواهد شد. با روشن‌کردن هدست VR خود، تمرین را آغاز کنید. شما آزادید هنگام سخنرانی، برروی استیج مجازی راه بروید.

مفهوم این کار بسیار عالی است و نشان می‌دهد VR چطور می‌تواند بیشتر از یک پلتفرم بازی باشد.


  

94/11/17
10:45 ص

شما در رویاهای خود، به چه اسمارت فونی فکر می‌کنید؟ چند ثانیه چشمان خود را ببندید و به آن فکر کنید، حال به نظر شما، رویای شما قابل تولید و عرضه است?! یا بهتر بگوییم آیا اسمارت فونی در بازار هست که شرایط گوشی رویایی شما را داشته باشد؟

5727117544154

 

 

 

 

 

 

 

همزمان که شما در حال رویا پردازی بودید، یک موسسه طراحی اوکراینی، کانسپتی را طراحی کرد که شاید خواندن ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن بسیار به رویای شما نزدیک باشد. این کانسپت که توسط Herman Haidin طراحی شده است برای واقعی شدن راه سختی پیش‌روی ندارد!

این کانسپت مربوط به آیفون 7 است و در آن نگاه به آینده موج می‌زند. محصولی که مشخصات جالبی دارد و کاش که اپل نیز به آن نگاهی بیندازد؛ اما ویژگی‌های این کانسپت خارق‌العاده چیست؟

در ابتدا باید بگوییم که ضخامت این آیفون 7 زیبا، تنها 3 میلی‌متر است! فوق‌العاده است نه؟ هم اکنون باریک‌ترین اسمارت فون تولید شده در دنیا 5 میلی‌متر ضخامت دارد و دیگر پرچم‌داران بازار ضخامت‌هایی در حد 7 میلی‌متر دارند که آیفون نیز یکی از آن‌هاست.

اما دیگر ویژگی این محصول، یک امکان عجیب و خاص به شمار می‌رود! وجود یک نمایشگر 5 اینچی در جلو و البته در عقب! بله درست خواندید، جذاب است نه؟!

 

بهره گیری از یک دوربین 16 نانو پیکسلی هم انتخابی است که برق را از سرما می‌پراند.

ضد آب بودن آن دیگر محدودیت نداشته و با آن تا هر عمقی و هر مدت زمانی می‌توانید شنا کنید.

خب، دوست داریم تا نظر شما را هم بدانیم! به ما بگویید که اسمارت فون مورد علاقه و رویایی شما چه ویژگی‌هایی دارد؟!


  

94/11/17
10:41 ص

ال جی یکی از شرکت های انگشت شماری ست که برای معرفی دستگاه های جدید در کنفرانس جهانی موبایل امسال که اواخر این ماه برگزار خواهد شد آماده شده است. این شرکت تایید کرده که پرچمدار 2016 خود به نام ال جی G5 را در کنفرانس MWC معرفی خواهد کرد. اگرچه طراحی واقعی ال جی G5 هنوز مشخص نیست اما شایعات و گزارشات منتشر شده برخی از ویژگی های احتمالی این گوشی را فاش کرده اند و اکنون شاهد تصاویر جدیدی از قاب محافظ این گوشی هستیم که حضور برخی از این ویژگی ها را قوت می بخشد.

2131545154-4fdaedfb2ee1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به تازگی تصاویر جدیدی از قاب محافظ G5 در وب سایت آنلاین آمازون ارایه شده که ساخت شرکت های سوم شخص است. با وجود اینکه خود این قاب ها محصولات شگفت انگیزی نیستند اما برخی از ویژگی ها و طراحی های ظاهری بالقوه این گوشی را آشکار می کنند. برای مثال تنظیمات دوربین جلویی که ال جی در گوشی های سال 2016 خود به کار خواهد گرفت در این قاب ها تایید شده است.


بر اساس تصاویر منتشر شده از این قاب، ال جی قصد دارد از دوربین های دوگانه در قاب پشتی G5 استفاده کند که شامل یک لنز کوچک و یک لنز بزرگ به همراه فلش LED ست. برخلاف طراحی دستگاه های قبلی که دوربین پشتی و فلش در یک خط عمودی قرار می گرفتند، ال جی امسال این طراحی را تغییر داده و از جایگیری افقی برای دوربین ها و فلش استفاده کرده است. همچنین ال جی از لیزر اتوفوکوس در دو پرچمدار اخیرش استفاده کرده بود که احتمالاً در این مدل نیز به کار خواهد گرفت.

 

جدای از جایگیری دوربین های پشتی گوشی که در تصاویر این قاب آشکار شده، یک حفره برای سنسور اثر انگشت نیز در پشت این قاب به چشم می خورد و به نظر می رسد که طراحی گوشی های نکسوس 5X را ادامه داده است. نکته جالب توجه اینجاست که برخی از این تصاویر، جایگیری دوربین های پشتی را کمی متفاوت از توضیحات بالا ارایه داده اند به این معنی که همان جایگیری خطی افقی تکرار شده اما جای لنزهای دوربین و فلش LED تغییر کرده است. این تصاویر نشان می دهند که لنز دوربین جلویی درست در وسط و قسمت بالایی گوشی قرار گرفته و سنسورهای نیز در همان سمت و در کنار دوربین قرار دارند و (احتمالاً) اسپیکرهای استریو نیز در قاب جلویی جا خوش کرده اند. آنطور که در تصاویر این قاب ها پیداست، دکمه های تنظیم صدا نیز در کناره سمت چپ گوشی قرار دارند و بدون مشاهده هیچ نشانه واضحی از دکمه پاور در این تصاویر که ال جی در نسل های قبلی سری G آن را در پشت گوشی قرار می داد، احتمال می رود که این بار هم در قاب پشتی و درست در همان محل اسکنر اثر انگشت قرار گرفته باشد.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ